Saturday, September 8, 2012

В търсене на смисъла


В търсене на смисъла отгърнах поредната страница на книгата си докато чичо Мишо казваше на жена си да му направи салата.  Този чичо Мишо много млад се зароби с жена. Даже тройка не беше правил, и на проститутка не беше ходил. Сега всяка вечер след работа си хвърля мръсната риза на пода, събува си чорапите, яде салата и от време на време прави секс с жена си. В търсене на смисъла и на щастието. Щастието се крие в смисъла или обратното? Много ме беше страх да не стана като чичо Мишо. Не ми е самоцел, но искам да те открия, ама не да ми правиш салата или да ми переш мръсните дрехи. За това ще си наема готвачка и чистачка. Искам да те открия за да пием заедно вино и да си говорим за поезия, докато залеза се отразява оранжево в очите ти. Искам да те открия за да си разказваме приказки и да правим любов на върха на планината. Искам да те открия в търсене на смисъла и когато завали да облизвам капките от лицето ти, а ти да се усмихваш. 

6 comments:

  1. значи ревнах, честно!

    ReplyDelete
  2. Здравей ВeСеЛиНа.

    Благодаря ти за включването. Надявам се да е имало и усмивка. :)

    ReplyDelete
  3. Аз пък не искам да стана като на чичо Мишо жена му...

    ReplyDelete
  4. Здравей velinux,

    би било странно ако и лирическия герой (съпругата на Чичо Мишо) е искала такъв живот. Ама знае ли човек, то в днешно време има толкова много форми на щастие.

    ReplyDelete
  5. Тук вече много може да се спекулира, понеже този персонаж (съпругата на чичо Мишо)фигурира само индиректно в горното произведение. Но да, в наше време форми колкото искаш, стига всеки да си намери неговата си и да не въвлича невинни жертви в нея...

    ReplyDelete
  6. Страхотно....докосна ме така силно, че чак ми се иска да те открия и да изпия поне една чаша вино с теб : )

    ReplyDelete