Sunday, October 11, 2015

"Седем поети в една седмица 2"

ДЕН ПЪРВИ
Име: Димана Йорданова
Години: 29
Какво е поезията за теб?
- Детоксикация
Какво е живота пречупен през призмата на твоите очи?
- Живот, пречупен през очи е пречупен живот. Душата е друго нещо.
Любими поети и писатели?
- Нямам любим писател или поет. Имам любими думи на някой писател или поет.
Стихотворение:
***
аз съм
ясла за неродени деца
обещания
емигрирали в кръглото на върнатите пръстени
резерват съм за мъже с дълги носове
клиничен фестивал
парад на дъната
аз съм по-малка със седем години
от живота който живея
и минус един Тибет
и минус две родилни отделения
и минус три ритуала в онези три зали
там откъдето на другите вадят пръстените
на мен ми вадят бръснач
и аз умирам
да ми позволяват да избирам
Още стиховете от нея може да намерите тук:https://www.facebook.com/profile.php?id=1724302644&fref=ts

No comments:

Post a Comment