Sunday, October 18, 2015

"Седем поети в една седмица 2"

ДЕН СЕДМИ
Име: Мария Тренева
Години: 20
Какво е поезията за теб?
- Разходка по ръба на душата.Моментите в които се усещам съществуваща. Най-интимният начин да капсулирам мимолетната прелест на настоящето.
Какво е живота пречупен през призмата на твоите очи?
- Пропадане във времето с неизчерпаема възможност да опознаваме себе си припознавайки се във всеки съпътстващ ни.
Любими поети и писатели?
- Ани Илков, Васил Балев, Едгар Алън По,Дилън Томас, Томас Стърнс Елиът, Виктор Пасков, Емил Чоран, Кърт Вонегът и т.н.
Стихотворение:
Ще бъда есен
меланхолично ще потропвам с крак
когато заспиваш на монотонните ми четения
когато мъглите ми не водят до бряг,
ще те разтварям в чаши вино
като успокоително
което ме пита
"Какво съм"
когато спокойна съм.
Балерина,
лишена от грация
танцува по плочи,
изгубили мелодията,
по пейки и улици
облени в мъгла,
очите са надценени
аз знам,че си тук
и керамичните котки
в Битака
извръщат поглед,
когато се движиш след мен
и отваряш врати,
защото знаеш,
че съм момиче,
а аз благодаря
напук
на всички момичета.
"Седем поети в една седмица 2" една инициатива, която се осъществява благодарение на Еклектика в думи и Цитати от книги

No comments:

Post a Comment