Sunday, March 2, 2014

искам те толкова много

беше с руса коса и с една от
онези прически, които можех
да видя, че имаше някаква татуировка
на главата.
толкова различна от мен, а исках
да я имам толкова много.
димът в заведението полепваше
по дрехите ми, косата, съзнанието.
изпих четвъртата си бира и забравих
за всички книги, които съм прочел,
за всички хора с които съм се срещнал.
изобщо не слушах какво ми говори
приятелят с когото бях излязъл.
цяла вечер очите ми бяха върху нея, изучавах
всеки един милиметър кожа , който
можех да видя.
открих, че има и друга татуировка на бедрото.
изобщо не съм спретнат, не се бъркай по
изгладената ми синя риза.
за теб бих слушал рап, бих се обръснал нула номер,
бих забравил всичко, което съм преживял досега.
бих се държал неприлично.
изобщо не искам нормална жена.
искам ти да си най – хубавият ми и най – извратен
начин чрез който приемам света.

*Ако прочетеш някой ден това, моля те потърси ме!

No comments:

Post a Comment