Thursday, April 2, 2015

ДЕН ТРЕТИ

Име: Емилия Найденова
Години: 22
Какво е поезията за теб?
Поезията за мен е способността да си сетивен, и изобщо всяко изкуство е такова. Да откриваш света и да го отразяваш по свой начин, да си внимателен и любопитен, да живееш. Поезията е най-старият ми приятел; това, което никога не ме оставя, не ме ранява, не ме забравя и не се сърди ако дълго време не напиша и ред. Поезията е щастие smile emoticon
Стихотворение:
Не е трудно
Гледайки ви през една сълза,
заседнала в дясното ми око,
си мисля:
никога няма да изпитате
нещо истинско-
от лъжовната ви светлина
тялото ми потръпва
и иска бързо да напусне
стаята на лицемерието.
Колко дълго можете
да живеете така
преди устните ви
да откажат да изричат
тези изкуствени думи?
Колко дълго сърцето ви
може да тупти
в този измислен ритъм?
Гледайки ви през една сълза,
заседнала в дясното ми око,
знам, че никога
няма да я видите-
тези зелени кладенци
отразяват само собственото ви его-
по-голямо от всяка любов,
по-голямо от всяко приятелство.
Гледайки ви през една сълза,
заседнала в дясното ми око,
си мисля:
болката в гърдите е остра,
но тиха.
И никой от вас не знае това.
Но все пак
издигайки стена след стена,
затваряйки врата след врата,
не е трудно
да си отидеш.
Още стихове от нея може да откриете в нейният блог "Небе за птици" - http://nebezaptici.blogspot.com/
Вижте кои бях участниците в изминалите два дни още в Еклектика в думи и Цитати от книги

No comments:

Post a Comment