Sunday, April 5, 2015

ДЕН ШЕСТИ

Име: Момчил Бенов
Години: 17
Какво е поезията за теб?
Част от мен е. И ме кара да виждам повече, да чувствам и разбирам повече. Тя е тази, която ми помага, когато дори и музиката не може.
Стихотворение:
обичам да изследвам ходещи загадки –
от онези с много силуети и неволи.
обичам да им дипля твърдите черупки
и напук да ги обичам имам воля.
когато им свършат всичките покрития
и вече няма нищо за събличане,
обичам да ги гледам как се стичат,
а последният им слой ухае на кокичета.
обичам да усещам мириса им покрай мен,
защото напомнят, че животът ми е бедствие.
когато ми свършат всичките покрития,
те са причината аз да съм следствие.
Вижте още негови стихотворения в неговата страница Книжен глупак
Какво се случи в изминалите дни и кои бяха участниците вижте още на Еклектика в думи и Цитати от книги

No comments:

Post a Comment